Söndag..

Jah idag så va de söndag.
Somnade typ 5.00 och vaknade 10.00 va rätt trött när jag vaknade men vill ju inte sova hela dagen. Så hängde på när mamma och hennes sambo skulle kolla på resväska inne i stan istället för att sova mera.
Så vi åkte dit och kollade runt lite här och var. Jag gick in på Intersport och provade ett linne som jag tyckte va snyggt men de va tyvärr för långt så de blev en långklänning på mig. Tänkte man kan kanske vika upp den längst ner men den va så vid så de skulle inte vara snyggt :/
Lunchen blev en Whopper MealBurger King väldigt gott verkligen favoriten där :)
Och favoriten på Mcdonalds är Mcfeast :)

Sen så åkte vi till Sollentuna Centrum för mamma såg tydligen en resväska som hon gillade där men den fanns inte där. Så då på åkte vi till Vällingby centrum istället där fanns väskan så manma köpte den där.
I Vällingby såg jag en snygg skjorta på HM men fanns inte min storlek så får kanske jaga vidare :) Den va väldigt fin och typ en sån skjorta har jag alltid velat ha :)
Efter Vällingby så åkte vi hem.
Så jag kollade lite på tv och råkade somna hehe så trött var jag.
Sen hörde jag hur de regnade & åskade.

 

Postat av: julia

sv: ja men testa, både topcoatet och att göra mönster! :)

2012-06-10 @ 23:31:49
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Godmorgon! :)

2012-06-11 @ 07:57:11
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer