tatuerings idé 2

Jag har inte 1 eller 2 tatueringsidéer jag har 3.. 
Men de är bäst att börja med en i taget hehe..
 
Första är ju piratskeppet som jag vill göra.
 
Sen har vi de här bokstäverna som jag vill sätta på nått ställe inte 100 % säker på vart men vill ta på undersidan av handleden.
 
Hittade den på en bildapp på telefonen och tyckte den va snygg.
Passar mig också hehe.
Om jag inte tatuerar de på undersidan av handleden så vet jag inte vart jag ska sätta den.
 
Berättade den idén för mamma och då ville hon göra en likadan fast inte med ST utan andra bokstäver.
Då tänkte jag: Nej då tänker jag inte berätta mina tatueringsidéer för henne hon vill göra nån stjärngrej också efter jag berättade att jag ville göra stjärnor liksom hallå kom på dina egna idéer känner jag :/
Kanske är lite taskigt att tänka så men liksom snälla men vill ju inte ha likadana tatueringar som ens mamma om man inte har bestämt de tillsammas liksom. 
 
Den 3de tatueringen vill jag ska vara en stjärngrej
Såg på Miami ink ett snyggt stjärnmönster som en tjej fick tatuerat på sig.
Har letat efter andra stjärnmönster men har inte gillat dem så de får bli den.
 
Piratskeppet vill jag absolut gör de betyder mycket personligt för mig att få den tatuerad på mig.
 
Bokstäverna och stjärnmönstret är inte superviktigt tyckte bokstäverna va rolig grej och snyggt satt och stjärnmönstret tycker jag är snygg har länge velat ha nån stjärntatuering men inte vetat hur den ska vara..
Så vi får se hur de blir måste börja på en först hehe..
Alla säger att om man gör en så vill man ha flera så de kanske är bra att jag ha flera på lager som jag vill ha om jag blir sugen på flera :P 
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, nja de e sådär :P

2012-06-30 @ 21:57:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer