Tv sen sova..

Nej nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sen tv & sova :)
Går in imorrn och svarar på kommentarer & skriver berättelse osv.
Har inte kollat klart på kändisbloggarna som jag vill läsa ikapp.
Tyvärr så stannar inte dem bara för att man har varit bortrest men de är bara kul att läsa ikapp sen.
Blir tyvärr lite mycket bara men man får ta lite i taget bara.

Är det någon kändisblogg som ni följer som ni tycker är bra eller så?
Tipsa gärna :) Och skicka länk i kommentaren när ni tipsar ;)

Betala räkningar blir imorrn istället orkar inte de nu..
Hehe glömde de när jag höll på med en massa annat..

Nej nu tar jag daughtry musik och går och borstar tänderna.
Ja jag lyssnar alltid på musik när jag borstar tänderna blir lätt uttråkad när jag borstar tänderna..
Postat av: Sara ! :)<3

jag gillar kenza ! :)

2012-05-22 @ 19:54:48
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer