Lördag

Idag så har jag köpt 2 filmer som jag har väntat på.
Ena filmen har jag sett fram emot extra mycket med tanke på att de tidigare filmerna är väldigt bra.
Sen så kan jag de tidigare filmerna så de är kul med något nytt :)
 
Dessa två filmer köpte jag :)
Har bara sätt ena en sålänge men tänkte nog kolla på andra imorrn.
Har sätt Johan Falk filmen lika bra som de andra :)
Då va de bara att vänta på nästa och se hur den är. På trailern så verkar den bra.

 
Nej tror att jag ska lägga mig tidigt ikväll har inte sovit nånting inatt och så har jag ont i halsen och är väldigt hostig och nyser gör jag också konstant så får se hur de går att sova hoppas att de går bra.
Men jämfört med tidigare i veckan så har jag väldigt lite ont i halsen nu.
Har tagit lite zyx tabletter så de har hjälpt väldigt mycket. Vilandet och sovandet har varit lite upp och ner med men ska försöka fixa de nu :)
Nej mera uppdatering imorrn kanske får se. Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna så ska borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer