Äntligen träning

I tisdags så hade jag & mamma bestämt att vi skulle träna ihop på mitt gym.
Har så att jag kunde ta med en person gratis och träna en gång på de gymmet jag går på. 
Vi gick runt lite i affärer i centrum och sen så käkade vi lunch på Subway sen så var de dags för träningen.
Och då tänkte jag att jag kör ett mjukpass för att komma igång och få tillbaka motivationen och de funkade väldigt bra :)
Motivationen är tillbaka nästan till 100 % men tillräckligt för att jag vill träna snart igen.
Så de räcker gott och väl för mig.
Kände jag smärtan i höften lite grand under vissa övningar men ska ringa till sjukgymnasten.
Har bara inte blivit av och så har jag lite obehag inför vad som kommer hända hos sjukgymnasten men måste gå dit. 
 
 
 
Så när vi tränade i tisdags så agerade jag lite PT till mamma och visade vad jag gör på gymmet och alla maskiner som finns där. Men de va kul att visa henne mitt gym där jag håller till och allt. 
Nej snart blir de gym för min del igen :) 
Hehe har ju köpt ett gäng Celsius för väldigt bra rabatt så ska dricka dem och köra gym så jag de inte blir att jag har köpt dem i onödan :) Och så vill jag träna såklart för att de är roligt och skönt för kroppen.
Även om de känns som att man ska dö efter passet. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer