Fett arg...

Vad du än gör förstör inte mitt liv.
Det är redan jobbigt som de är
Sluta vara barnslig och sluta hålla på.
Jag tänker fan inte sluta umgås med de jag vill!
Bara låt mig vara ifred!
Du får acceptera att de är som de är eller kontrollera de du känner!
Tänker inte sluta umgås med vissa personer bara för att du vill de
Du äger inte mig!
Du bestämmer inte över mig!
Sluta!
Bara sluta!

Postat av: Anonym

hahaha jag vet att du menar mig sofie men nu har ju fredde dissat dig, jag får alltid som jag vill!

2008-12-20 @ 16:49:22
Postat av: sarah

Hon har inte påstått att hon äger dig heller!

Hur skulle du känna om hon höll på så med den du gillar? Mr GGGGGGGGGGGGGG kanske? haha

2008-12-22 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer