Helginfo igen :)

Hej
Jah så har de gått en helg till imorrn äre skola igen.
Tänkte om ni vill veta lite om helgen så kan jag skriva ner lite om ni inte vill veta så får ni låta bli att läsa bara :P

Fredag:
Hade utvecklingssamtal idag...
Kort dag i skolan efter skolan så drog jag hem till en kompis och hängde med henne och hennes kille ett tag sen drog jag och kompisen till Vällingby centrum och kollade runt lite där. Fikade bl.a
Jag hittade ett par fina och supersköna jeans som jag köpte och så köpte jag ett halsband med kedja som jag tycker är fint :D
Kompisen köpte en julklapp till sin kille :)
Efter vi hade varit i vällingby så åkte vi bussen hem till kompisen igen och hängde där jag tog på mi mina nya jeansen kunde inte vänta med de:P ville prova de igen liksom hemma gå runt lite osv :)
Sen så drog vi till en restaurang och åt middag där.
Efter vi hade ätit middag så åkte jag hem och satt lite framför datorn sen gick jag och lade mig va trött.

Lördag:
Gå upp vid halv 10 för vi skulle åka på julmarknaden som va i steninge.
De va ganska mkt fina grejer där men jag hitta inget jag ville köpa. Jag köpte bara lite brända mandlar som jag satt och åt påvägen hem :)
Efter vi var på julmarknaden så drog vi till Stinsen och kollade runt där lite :)
Efter vi var i stinsen så åkte vi hem och jag satte mig och kollade på tv de va inte så mkt intressant kollade på repriser som hade varit på tv i veckan och zappade runt lite.

Söndag:
Vaknade vid 11 sen somnade jag om efter jag hade kollat lite på tv jag gick upp och fixade nått att äta vid 12.50 typ :P
Ville inte sova mkt men de blev så tyvärr :/
Sen satte jag mig framför datorn och fixade lite med bloggen och kollade mejlen :)

Jah de va min helg så brukar den se ut...Fast förut så gjorde jag typ samma sak som jag gjorde idag(söndag) typ lördagen oxå :(
Imorrn äre måndag skola igen får se hur de är...
Och hur alla i skolan är osv...Hoppas att alla är på bra humör :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer