Helgen :)

Hej idag när det måndag och det är skolan igen.
Tänkte kan berätta lite om hur min helg har varit.
I fredags så ggick jag till en kompis som heter Camilla efter skolan vi skulle käka middag tillsammans och sen åka hem till mig och sova. Vi hade kul den kvällen :) vi snackade typ hela natten vi somnade vid typ 4.00 :P
Men de blir oftast så när man sover över hos varandra man snackar typ hela natten och är galet trött på morronen.
Vi vaknade vid typ 11 på lördagen jag vad förvånad brukar alltid vakna tidigt när jag sover över hos folk eller har folk som sover över hos mig.
Men när vi hade vaknat så gick vi upp och käkade frukost och sen så drog vi till kista centrum och kollade runt lite.
Jag hittade 2 tröjor som jag tyckte om :) köpte oxå chips och godis... Vart supersugen på de...Men håller på och tränar så de är jue lugnt *än sålänge* :P
Sen efter kista så åkte vi hem till mig igen och åt middagen sen åkte Camilla hem till sig :(
På söndagen var jag på jumarknaden och träffade en kompis i vårdkasen hon är scout så hon brukar alltid vara så såna tillställningar så ibland så hänger jag med henne och hennes scoutkår :)
Dom är väldigt snälla och roliga :)
Vi käkade kladdkaka den va väldigt god :D
Jag sa till mamma att jag skulle komma hem snart vid typ 13.30 tiden hehehehe men jag kom hem vid 17.00 :P...
Snacka om att de va snart länge där...:P
När jag kom hem så åt jag middag sen så gick jag in i duschen frös så mkt så de hjälpte :D
Sen satt jag bara framför datorn och kollade på tv resten av kvällen :)
Jah de va min helg de va saker på gång hela tiden och jag gillar de.
Annars så känns helgen så lång och ingenting händer känns som om man inte har nått att göra :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer