Hos morbror

Hej
Idag så vaknade jag vid 9 när klockan ringde. Jag måste ställa klockan annars så sover jag bort hela dagen tyvärr.
Men men sen så ringde jag och kollade vad min morbror skulle göra så frågade jag om jag kunde hänga där ett tag som alltid blir hela dagen varje gång.
Så jag satt och snackade med morbror ett tag om livet tog med mig skolkatalogen så tittade han i den.
Sen så åka vi en sväng till hans jobb och lämnade lite grejer.
Efter vi åt lunch hemma hos dom så började vi motera ett skåp som de hade köpt.
Sen så snackade vi om killar, skolan,kompisar osv sen hade typ hela dagen gått.
Om jag hade varit hemma så hade jag nog sovit bort hela dagen så fördriver hellre dagen med att vara hos morbror.
Men min kusin Emma som är 11 är så himla kaxig jag hatar verkligen de.
Hon ska alltid gå mig på nerverna de är super irriterande.
Ajja man får väl stå ut hon är jue snart i tonåren så då kommer väl de värsta.
Får väl hoppas på att hon slutar snart.
Undviker hennes snack om killar och allt liksom hennes frågor osv änsålänge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer