Kul grej om killar :P

[x] han är i din ålder.
[x] han är lång
[x] han är mogen
[x] han är söt.
[ ] han är osjysst.
[x] han är snäll.
[x] han är lätt att snacka med
[x] jag kan säga allt till honom.
[x] han är lätt att dela ett gott skratt med.
[ ] han är mobbad.
[ ] han är blyg.
[x] han är framåt
[x] han har gjort dig ledsen.
[x] han har gjort dig glad
[x] jag kan prata med honom om jag är ledsen.
[x] vi kan dela glädje tillsammans.
[x] jag har varit arg på honom. - Men har inte sagt de till honom
[ ] jag har skrikit åt honom.
[ ] jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll/ eftermiddag
[x] han har tyckt att jag har varit jobbig.(säkert)
[ ] han tycker att jag är snäll - vet inte riktigt vad han tycker om mig...
[x] jag brukar tänka på honom.
[x] jag brukar sakna honom.
[x] jag brukar fälla tårar för honom
[x] han skulle kunna lista ut att det här handlar om honom

Postat av: Anonym

MR G

2008-12-05 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer