Ledig...

Hej
Idag va jag ledig ifrån skolan eftersom vi hade utvecklingssamtal och alla lektioner bröts efter 13 och våran natur lektion börjar 13.45 så hade ingen lektion idag.
Gissa om man vart glad :) men jag ändrade min utvecklingssamtals tid tills på fredag så åkte till skolan ändrade tiden och käkade lunch med kompisar och hängde lite med kompisar idag och drog till centrum med en kompis och köpte lite nya halsband de va väldigt fina tycker jag :D
De finns ett till som jag ska köpa som är så himla fint :)
Måste börja köpa julklappar oxå...Men vet inte riktigt vad jag ska ge folk de har inte börjat önska sig nått :/
Äsch får fråga runt lite om vad folk gillar,vill ha och önskar sig...
Måste säga till mamma och folk vad jag önskar mig :P
Imorrn äre torsdag de betyder att vi ska vara i köket och laga mat...
Hoppas dagen går fort imorrn vill att de ska bli helg fort :D
Har inte så mkt planerat inför helgen de blir nog mest chilla och tare lugnt
Ta igen lite sömn som man missat de senaste veckorna vet inte riktgit vad som har hänt med min sömn :/
Sover typ 3-5 timmar per natt och de är inte roligt. Sover oroligt vaknar typ flera gånger per natt :/
Skulle vilja sova ut nån natt skulle verkligen behöva de...Är trött och utsliten i hela kroppen.
Måste verkligen få ordning på mina sovtider annars så kommer de inte att sluta bra kommer säker att sluta med att jag är vaken dygnet runt snart har varit de 2 ggr förra veckan snacka om att man höll på att somna på lektionerna nästan...fast gjorde såklart inte de...Men funderade på att gå hem i veckan och sova ut men då hade jag inte kunnat sova nått på kvällen...Värsta onda cirkeln :(

Ajja får se om de blir bättre med mina sovvanor är faktiskt lite trött nu lite intressant information.
Ska kolla på Grey´s Anatomy snart :)

Hej sålänge får nog sluta och skriva texter snart kanske lite tråkigt att läsa eller vad säger ni om den saken?
Ska jag sluta skriva texter och bara ladda in dem i bilddagboken?

Kram Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer