Måndag igen :/

Hej
tänkte jag kan berätta lite snabbt om dagen innan jag måste gå.
Ehm åkte till skolan lite tidigare för att käka lunch med en kompis :)
Vi snackade om de mesta killar,kompisar,fester jah sånt som tjejer snackar om.
Hade samhällslektion idag satt och bara lyssnade hade inget annat för mig sen drog jag hem och kollade mejlen snabbt.
Efter jag hade kollat mejlen så kollade jag lite på tv och smsade lite med 2 killkompisar sen råkade jag somna och sov ända fram till middagen men jag va inte hungrig så skippade middagen och kollade på tv istället.
Och gick in på datorn efter ett tag och smsade med några kompisar igen :)
Sen vare tv och datorn resten av kvällen duschade oxå men annars så va min måndag.
Får se om tisdagen blir bättre...Hoppas de...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer