Outlet med lotten

Hej
Idag har jag hängt med lotten på sthlms outlet.Först så åkte jag dit med mamma och vi gick runt lite där och kollade runt lite i affärerna på olika saker.
Sen så mötte jag en kompis som heter Lotten och hennes pappa så gick jag runt lite med dem och kollade runt.
Lotten skulle köpa en dator så följde med :)
Vi fick vänta jättelänge på hjälp där lotten skulle köpa sin dator va oxå hungrig så väntan kändes ännu längre.
Efter lotten köpt sin dator så drog vi till McDonalds och åt mat :)
Då vart jag glad de va de första jag åt på hela dagen liksom så inte så konstigt att jag va hungrig.
Sen så gick vi runt lite till och hälsade på en kompis som jobbade idag :)
Efter vi hade kollat runt lite så drog vi hem till lotten de va menningen att vi skulle kolla på film men vi satt och snackade istället och laddade lottens dator så hon kunde börja använda den :)
Vi fick tiden att gå med genom att snacka om alltmöjligt de blev med killar och kompisar.
Sen efter vi hade snackat ett tag så drog jag hem och åt.
Vi hann inte kolla på filmen hahah vi måste göra de nån gång :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer