Tack för att ni finns <3

Hej
Idag så va dagen inte så mkt bättre än igår...
De va ganska tråkigt i skolan idag :/
Folk är mkt grinigare än vad de brukar vara vet inte riktigt vad de kan bero på :S
Kanske vädret? Kanske skolan? Kanske nått utanför skolan?
Vet inte men jag har samma humör som oftast...
Jag är med mina kompisar och har skojjigt :)
De är kul och komma kompisar närmare de har jag gjort med 2 kompisar
De är jag väldigt glad för att jag har gjort för de är verkligen bra personer och jag gillar dom
Hoppas att ni aldrig försvinner ur mitt liv kan verkligen säg allt till er <3
Hoppas inte att nån av mina kompisar försvinner
Jag förlorat kompisar och de är verkligen inte roligt.
Vill verkligen inte att de ska hända med er jag bryr mig om er för mkt för att släppa er.
Ni blir inte av med mig så lätt. Ni har verkligen påverkat mig positivit här i livet kan verkligen säga allt till er :D
Tack för att ni finns <3

Dagens horoskop: Tagit ur metro...:P 
Skriver mitt horoskop kul och veta vet inte riktigt vad ni säger om de men ni behöver inte läsa om ni inte vill :P
Kräftan
Planer måste anpassas efter olika önskemål,
och du tycks få tillbringa en hel del tid vid telefonen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer