Vill sova ut nån gång...

Hej...
Idag vare en av de bästa dagarna i mitt liv :)
Hade så himla kul idag på rasterna med 2orna.
Dom är fett roliga iafall vissa av dem.
Annars så var lektionerna ganska jobbiga och tråkiga eftersom jag va så himla trött.
Ville bara hem och sova :/
Ajja nu sitter jag i sängen med en kompis hon ligger och smsar lite och kollar i min mobil samtidigt haha :P
knasig är hon ..men hon är en av mina bästa kompisar kan verkligen säga allt till henne och de har jag typ gjort.
Känner inte att jag behöver ljuga eller låssas inför henne...
Håller på att bli sjuk igen hostar hela tiden...Fett jobbigt
Sista horoskopet för den här veckan:
Kräftan
Något har kört fast, men var inte rädd för att pröva dig fram
 - nya infalls­vin­klar kan vara intressanta.

Hmmm...intressant nya infallsvinklar?...

Fick de här av en kompis fett gulligt:

Några ord med känsla
Några ord av kärlek
Några ord av lycka
Så lätta ord att stava
Så svåra ord att skriva
så lätta ord att uttala
Så svåra ord att säga
Men när de väl har
Men när de väl har skrivits, när de väl har sagt
Så finns de där för alltid de är ord som sitter fast
Jag älskar dig!

Gulligt va? eller vad säger ni? :P

Postat av: Anonym

haha det är ingen av tvåorna som ens tycker om dig!

2008-12-13 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer