Första dagen efter lovet

Hej
Idag var det första skoldagen efter lovet
Vi hade bara en lektion jag gick och hoppades hela morronen att jag inte skulle ha kökslektionen som vi har varannan måndag.
Men jag hade inte den vart typ överlycklig över att jag inte hade den drog men direkt efter samhälls lektionen.
Idag va jag fett trött va först inne på datorn lite när jag hade kommit hem sen så kollade jag lite på tv och råkade somna de gör jag typ alltid de är farligt för mig att lägga mig ner jag bara somnar :(
Första dagen idag då 2orna inte är i skolan hur ska jag överleva?
De ska nog gå på nått sätt hoppas jag träffar alla dem på helgen eller nått :)
XOXO Sofie
Postat av: Blonda slyna

Hahahha, du kommer att överleva, du har ju mig i skolan=)<3

2008-11-04 @ 12:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer