I skolan :(

Hej
Nu sitter jag på Natur-lektionen vi ska leta upp information om socker och hur man gör socker till sockerprojektet som vi höll på med i mars och bakade med folk ifrån belgien gjorde jag.
Jag bakade äppelpaj så som man gör den i belgien det var väldigt intressant och se hur de gör i andra länder.
Nu sitter jag i datasalen och är galet trött kan inte sova på nätterna längre :/
Sover inte bra och jag vet inte varför :S
Får väl sova över hos någon kompis då sover jag lite så ställs sovtimmarna tillbaka.
Eller så får jag vara vaken ett helt dygn.
Hoppas den här dagen går fort och at vi slutar Religionslektionen tidigt så att man kan gå hem och sova :)
Ikväll blir nog lugn hemma kväll men skulle hellre gå på fest får ringa några kompisar och kolla med dem vad de ska göra men kanske ska träffa Lotten i helgen :D
Idag så har vi projekt men de lär jue inte direkt funka för våran grupp så funkar det verkligen inte att jobba alla är inte alltid här alla gånger jag är här men alla andra i min grupp springer fram och tillbaka från lektionerna och kommer när de själva vill. Då blir man ganska irriterad.
Hoppas dagen blir bra oxå tycker att jag bara har otur på senaste tiden hoppas de vänder :)
Imorrn så är det min turdag enligt horoskop får se om de stämmer om de händer nått kul imorrn.

Jag ska vara hemma själv typ hela dagen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer