Låång dag idag :(

Hej :)
Det är snö och kallt ute :(
Har inte dirket skrivit på ett tag om vad jag gör på dagarna och om livet.
Har mest skrivit texter... Hoppas ni tycker de är bra :)
Idag är det tisdag och de va en lång dag i skolan speciellt eftersom jag inte har kunnat sova nånting inatt.
Då kändes dagen extra lång och tråkig ville bara hem och sova i min säng :)
Men vi hade svenska,Samhäll och Religion idag det låter ganska lite men lektionerna är långa så de blir jobbigt :/
Igår då hade vi studiedag.
Det va väldigt skönt kändes att de behöves skulle plugga men sov tyvärr från och till hela dagen :(
Idag på lunchen så hängde jag med en kompis som har varit på praktik saknat henne så mkt :(
Men inte lika mkt som jag saknar 2orna :P *sorry camilla men de stämmer...kanske...*
Jag har en känsla av att denna vecka kommer att gå fort :)
Liksom ledig måndag och onsdag då gåre fort :)
En glad nyhet är inte förkyld längre de är skönt de va bara jobbigt att gå runt och vara trött hela tiden av förkylningen och allt om förkylningar gör emot kroppen :(
Hmm vad ska man göra imorrn när man är ledig?
Ska nog inte sova kommer vara vaken hela natten imorrn då de är inte bra :/
Måste plugga oxå :(
Men nu måste jag gå ska snart äta och ska fortsätta att kolla lite på tv så skriver sen när jag känner före...
Ni får läsa mina texter sålänge och kommentera gärna vad ni tycker roligt att veta vad andra tycker :)
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer