Livet och lite till :P

UTSEENDE
Jag är kortare än 160cm - Ja :(
Ibland tycker jag att jag är ful - Ja
Jag använder smink dagligen - Nej
En helt okänd person har sagt att jag är snygg - Nej
En helt okänd person har sagt att jag är ful - Nej
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen - Nej

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar - Ja
Jag har rymt hemifrån - Nej
Jag har blivit utslängd hemifrån - Nej
Mina biologiska föräldrar är ihop - Nej
Jag vill ha barn nån dag - Ja

SKOLA/JOBB
Jag studerar - Ja
Jag jobbar - Nej
Jag har somnat i skolan/jobbet - Nej
Jag har missat mer än en vecka av skolan - Ja
Jag har varit sjukskriven - Nej

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom - Nej
Jag har brutit ett ben/en arm - Nej
Jag har haft vattkoppor - Nej
Jag har haft/har astma - Nej

RESANDE
Jag har varit i Finland
Jag har varit i Indien
Jag har varit i England
Jag har varit på Mallorca
Jag har varit i Spanien
Jag har varit i Danmark



ERFARENHETER
Jag har sett en fallande stjärna - Nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Nej
Jag har sparkat en kille mellan benen - Nej
Jag har snackat med en känd person - Ja
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - Ja
Jag har medverkat i ett skådespel - Ja
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja
Jag har fångat en snöflinga på min tunga - Ja
Jag har suttit på ett tak på natten - Nej
Jag har ätit sushi - Ja
Jag har sjungit en sång nedanför någons fönster - Nej

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel - Ja,tyvärr :(
Jag är i ett förhållande - Nej,tyvärr :(
Jag hatar mig själv - Ja ibland
Jag har skrivit ett kärleksbrev - Ja
Jag saknar någon just nu - Ja
Jag är rädd för att bli övergiven - Ja
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig - Ja
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit - Nej
Jag har sagt att jag hatade någon och ljugit - Nej

SEXUALITET
Jag har varit förtjust i en person av samma kön - Nej
Jag har varit förtjust i en lärare - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har ljugit så att det har blivit problem - Nej
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har besökt en psykolog mer än en gång - Ja
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Nej

Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag är rädd för att dö - Ja
Jag hatar begravningar - Ja

Jag har sett någon dö - Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare - Ja
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga - Nej

Jag äger många dyra designerväskor - Nej
Jag äger något från H&M - Ja
Jag äger något från Diesel - Nej

RANDOM
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det - Ja
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor - Nej
Jag svär ofta - Ja

Jag är en sportfanatiker - Nej
Jag är bra på att baka - Ja
Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå - Nej
Jag vet hur man skjuter - Nej

Jag är kär i kärleken - Nej
Jag skrattar åt mina egna skämt - Ja lol
Jag är väldigt kittlig - Ja tyvärr :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer