Lördag :)

Hej
Idag så vaknade jag kl.9.00 ungefär.
Idag så träffade jag min kompis Lotten :)
Vi satt och snackade om alltmöjligt killar,kompisar,föräldrar,familjen och livet :)
De va kul :) vi brukar inte träffas så ofta utanför skolan.
Annars så träffas vi på bussen påväg till skolan och då hinner man jue inte snacka om så mycket och liksom saker som man inte vill att andra ska höra...
Ajja får se hur resten av lördagen blir hoppas den blir bra
Jag håller på att bli sjuk. Är fett trött hela tiden :/
Hoppas de går över fort gillar inte att var sjuk i skolan kan ine konsentrera mig då men jag kan inte konsentrera mig ändå :P Dagdrömmer lite för ofta :$
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer