Mera 100 frågor :P

1. Vem är du? Sofie
2. Ålder: 18
3. Personlighet: Knasig,Snäll
4. E-post: Fråga om du vill ha :P
5. Stjärntecken: Kräfta
6. Jag kommer från:
7. Jag bor: Sthlm
8. Mentalitet:
9. Civilstatus:
10. Spel? Crash och Teken :)
11. Mac eller PC? Pc
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer
14. Din bästa egenskap: Hmm vet inte....
5. Din sämsta egenskap: Kan inte alltid prata om hur jag känner :/
16. Husdjur: Katt :)
17. Familj: Mamma mm...:P
18. Kroppsdel du har mest nytta av?
19. Kroppsdel du tycker bäst om? Typ ingen :P
20. Jag sover? I sängen
21. Djur jag är lik?
22. Tror du på något?
23. Frisyr? Lite längre än axellångt och snelugg :)
24. Hårfärg: Svart
25. Ögonfärg: Bruna
26. Längd: Typ 157
27. Vikt:  Gillar inte :/ tränar :)
28. Skostorlek: 37/38
29. Gillar: Loven,Träffa kompisar,Sova
30. Ogillar: Mkt
31. Favoritmat: Pasta-rätter och tacos mm :)
32. Favoritglass: Kokos,Pistage och Vanilj
33. Favoritdessert: Panna cotta,Kladdkaka och Blåbärspaj :)
34. Favoritpizza: Hawaii
35. Favoritdryck: Coca cola
36. Gillar du godis? Ahh :)
37. Isåfall vilken sort? Choklad
38. Min favoritdrink: Hmm...
39. Min favoritfilm: Sex and the city :)
40. Min favoritdag: Fredag och Lördag :)
41. Min favoritklädesplagg: Har många :)
42. Min favoritbok: Julia
43. Min favoritmusik: Typ allt :)
44. Min favoritlukt: 
45. Min favoritblomma/planta? Rosor
46. Öl eller vin? öl
47. Liknar du en kändis? Nja tror inte de..
48. Senast köpta skiva:
49. Senast film på bio:
50. Bästa låten i världen:  Friends forever, Fell in love with an alien,Tattoo mm...
51. Senast lästa bok: hmmm..Ro utan åror
52. Favoritförfattare: Har ingen favorit
53. Skriver du dagbok? Gjore förut men slutade
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: Svart,rött,lila och vitt :)
56. Skulle aldrig ta på mig: Hmm många saker :P
57. Vad ville du bli när du var liten? Polis
58. Blev du det? Ehm e inte färdig med skolan än...
59. Brinner för? Träffa kompisar,killar mm..:P
60. Sportbil eller familjebil? hmm
61. Katt eller hund? Båda :)
62. Har du nån nojja? För många :P
63. Fobier? Nej ingen tror jag :/
64. Deppig eller glad? hmm..trött :P annars mittemellan
65. Politiskt insatt?
66. Värdesätter du ärlighet? Självklart
67. Brukar du dra "vita lögner"? Beror på vad de gäller
68. Är det ok med vita lögner? Nja osäker beror på situationen
69. Känner du en mytoman? nope
70. Har du pojkvän/flickvän?
71. Är du kär? Kanske de....
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar i skolan :P ligger oftast och drar mig
73. Är det bra eller dåligt? Ibland bra ibland dåligt :P BLir lite stressigt till bussen ibland :/
74. Vem/vilka vet mest om dig? Hmm...kristina,Lotten,Linda och några till
75. Gillar du att slåss eller? Nej
76. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och linne
77. Vad ska du göra ikväll? Sova :)
78. När var du senast riktigt full?  Ehm va mest lullig på en av senaste festerna :P
79. Är du seriös? Jahh eller de beror på :p
80. Hur många väskor äger du? För många tycker mamma
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1
82. Hur många biologiska syskon har du? Inga
83. Isåfall, vad heter de?
84. Hur många timmar sover du per natt? Typ 5-6 timmar :(
85. Vem är snyggast i världen? Nån :)
86. Vad är du allergisk mot? Kvalster
87. Ska du duscha idag? Nope ska göra de sen
88. Vad är det för veckodag? Torsdag
89. Vad är det för datum idag? 27/11-08
90. Vad gör du nästa år? Tar studenten bl.a
91. Är du likgiltig?
92. Hårdrock eller synth? hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet?  Lite utanför stan
94. Har du utländska föräldrar? Neh
95. Gillar du att laga mat? Ahh
96. Märkeskläder eller secondhand? Spelar ingen roll bara de är snygga :)
97. Hur många par skor har du? Ehm några st :P
98. Är du sexuellt frustrerad? Privat :P
99. Vem är snällast just nu? Några st :)
100. Var har du ont? I hjärtat :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer