Så grymt trött :(

Hej
Idag är jag hemma ifrån skolan är sjuk :(
Kunde knappt sova inatt och när jag väl kunde sova så var de dags att vakna kändes de som :(
Som kanske 2-3 timmar inatt :'( Kändes som om jag hade feber hela natten oxå :/
Är förkyld och idag skulle jag stå i köket ville inte stå i köket när jag är sjuk :(
Då tyckte jag de är bättre att jag är hemma idag och vilar upp mig så hoppas jag att jag är helt frisk imorrn.
Måste nog gå till skolan imorrn oxå annars så får man väl hög frånvaro tyvärr :/
Men men vad ska man göra idag? Ska försöka sova lite om min näsa vill de :P
Är så täppt i näsan de är så jobbigt har vridigt på mig hela natten min näsa tar död på mig...
Visst jag kan vara täppt osv på dagen men snälla kan jag inte få sova på natten har redan sömnproblem hjälper inte att man är sjuk oxå :(
Jag måste vara frisk tills imorrn om de blir nån fest man kan gå på är fest sugen :)
(Shit va många smilesar de blev idag :P )

XOXO Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer