Sjuk :(

Hej
Nu sitter jag här dramför datorn sjuk och trött.
Orkar knappt gå till skolan men om jag inte gör de så får man så mycket frånvaro på en dag och de vill jag inte.
Så går till skolan även fast jag är sjuk :(
Just nu i skolan så är det mycket arbeten och läxor som ska göras.
Ikväll är det öppet hus på skolan till typ 20.00 är inte säker på de men ungefär.
Då ska vi elever stå och laga mat till nior som är intresserad av att börja på skolan eller bara vill veta mera om hur det är på våran skola.
Börjar typ. 13.45 idag  lite sovmorron ganska lång.
Men har projekttid vid 11.15 så ska vara på skolan lite tidigare.
Får se om alla dyker upp på projekttiden.
Ska sen dra och käka lunch med en kompis :)
så fördriver tiden med musik sen hela tiden emellan jag träffar personerna osv :)
Har inte skrivit vad jag gör eller nått sånt på ett tag har blivit mest texter hoppas ni tycker texterna är bra :)
Skriver kanske mera imorrn om jag kommer på nått bra :P kanske blir nån text istället :P
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer