Skolan :P

Hej
Nu är jag i skolan sitter på svenska lektionen ska leta efter lite grejer men har allt hemma så kan inte göra så mycket.
Jag och Jeanette sitter och retas med varandra som vanligt men men de är nog hennes sätt att visa att hon tycker om mig som kompis :) *hoppas jag annars så har vi problem* :P
Snart slutar lektionen vill att dagen ska gå fort så jag kan gå hem och sova. Sov inge bra inatt släckte lappan och tvn.
Sen halvsov jag liksom hörde allting omkring mig men ändå så sov jag.
När väckarklockan ringde så fick jag andstränga mig verkligen för att hålla mig vaken och inte somna om så att jag skulle missa bussen försökte ligga kvar i sängen så länge som möjligt. Vem vill inte de egentligen?
Hoppas dagen blir en bra dag iafall men 2orna är fortfarande borta så har inte så höga förväntningar.
Jeanette tyckte de är bra att 2orna är borta för då tror hon att jag kan konsentrera mig bättre men jag är inte så himla säker på de. Jag har väldigt lätt för att dagdrömma på lektionerna. Ni kan jue gissa vad jag dagdrömmer om? om ni vill såklart :P
Idag tycker jag att de är fett varmt vet inte om jag har feber eller nått för ibland så är de varmt och ibland så är det kallt.
Snart är dags för lunch tänkte köpa macka i caféet för Jeanette gillar inte att gå till matsalen så får anpassa mig lite :P
Gillar inte direkt att gå själv dit heller :/
Hoppas veckan går fort vill ha helg och så är de en vecka närmare tills 2orna kommer tillbaka :)
Vill festa i helgen oxå :) Men får se om de blir nån fest man kan gå på eller så kanske de blir en hemma kväll de skulle mamma gilla :P
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer