Smärta,Tårar och Kärlek

När ska smärtan ta slut?
När ska tårarna sluta rinna ?
När ska hjärtat sluta gå i tur?
Varför gömmer jag mig i ett skal?
Varför kan jag inte få vara med dig varje dag?
När gock allt snett? Vart gick allt fel?
Vad är det jag känner egentligen?
Har jag hunnit känna efter ordentligit?
Eller måste jag känna efter lite till?
Eller måste jag prata ut med dig om hur jag känner?
Även fast jag vet att det kanske är omöjligt att ändra din åsikt om hur du ser mig?
Kan du ändra dig någon gång?
Eller ska jag ge upp här och nu?
Mitt hjärta kan inte gå i flera bitar
Det är redan i 1000 bitar känns inte som någonting kan fixa det.
Mitt hjärta är som en vissen ros
Varit hel och ni går de ej att slänga bort även fast man borde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer