Typ roligaste håltimman har jag inte haft på länge :)

Hej
Idag hade jag typ den roligaste håltimman :)
Jag åkte till skolan så jag va där till 11.15 eftersom vi hade bestämt med projektgruppen att vi skulle träffas så men såklart så vare bara jag som dök upp :/
Men sen så gick jag och mötte Karina & Steffi och var med dem tills jag började natur lektionen.
Vi hade fett kul när vi satt och åt lunch snackade om alltmöjligt mest killar såklart :$
De ämnet snackas de ofta om när de gäller oss 3 :)
Karina & Steffi vill göra om min klädstil de säger de typ hela tiden :P
Men vi ska kanske göra de nån gång eller iafall åka till affärer och kolla på kläder jag lovar inte att jag köper nått som de tvingar mig att prova :P
Vi får se hur de blir med den saken om jag går med på att vara provdocka eller inte för en dag åt mina kompisar :P
De har gjort om så att natur lektionen som vi har på onsdagar är bara 1 timma lång de är skönt :D
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer