100 frågor om allt :P

1. Vem är du? Sofie
2. Ålder: 18
3. Personlighet: Snäll,Knasig,
4. E-post:
5. Stjärntecken: Kräfta
6. Jag kommer från:
7. Jag bor: Sthlm
8. Mentalitet:
9. Civilstatus:
10. Spel? Crash och teken :)
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer
14. Din bästa egenskap: Hmm...har tålamod...
5. Din sämsta egenskap: Hmm..lätt stött...tar åt mig av saker lätt :/
16. Husdjur:  Katt
17. Familj: Tjatig och frågar för mkt om killar :/
18. Kroppsdel du har mest nytta av?
19. Kroppsdel du tycker bäst om?
20. Jag sover? I sängen :)
21. Djur jag är lik? Ingen aning...
22. Tror du på något? Mina kompisar när de säger saker :)
23. Frisyr? Hmm typ axellångt uppklippt och snelugg :)
24. Hårfärg: Svart
25. Ögonfärg: Bruna
26. Längd:  typ 157 :(
27. Vikt:  Gillar inte ska börja träna
28. Skostorlek: 37-38
29. Gillar: Kompisarna,Killar,Sova,Snacka med kompisarna mm...:)
30. Ogillar: Orättvisa,när folk är taskiga mm...
31. Favoritmat: Tacos,Pasta - Rätter mm :)
32. Favoritglass: Kokos,Pistage och Vanilj
33. Favoritdessert: Pannacotta och Blåbärs paj (tänk inte på de nu lindisen :P )
34. Favoritpizza: Hawaii :)
35. Favoritdryck: Coca cola
36. Gillar du godis? Ahh :)
37. Isåfall vilken sort? Choklad
38. Min favoritdrink:
39. Min favoritfilm: Många bl.a Sex and the city :)
40. Min favoritdag: Födelsedagen bl.a :)
41. Min favoritklädesplagg: hmm..några tjocktröjor som är supersköna :)
42. Min favoritbok: Linas kvällsbok
43. Min favoritmusik: Alltmöjligt :)
44. Min favoritlukt: 
45. Min favoritblomma/planta? Rosor så fina :)
46. Öl eller vin? Öl..
47. Liknar du en kändis? Vet inte tror inte de..
48. Senast köpta skiva:
49. Senast film på bio:
50. Bästa låten i världen: 
51. Senast lästa bok: Harry Potter
52. Favoritförfattare: Har ingen..
53. Skriver du dagbok? Nope gjorde de förut men slutade..
54. Bästa årstiden: Sommarn - myggor och getingar..
55. Älsklingsfärg: Rött,Svart,Vitt och Lila
56. Skulle aldrig ta på mig:
57. Vad ville du bli när du var liten? Polis
58. Blev du det? Nej vill inte bli de längre :P
59. Brinner för?
60. Sportbil eller familjebil? ....
61. Katt eller hund? Katt :)
62. Har du nån nojja? Ahh :/
63. Fobier? Nja
64. Deppig eller glad? Lite deppig
65. Politiskt insatt?
66. Värdesätter du ärlighet? Ahh
67. Brukar du dra "vita lögner"? De beror på vad de gäller
68. Är det ok med vita lögner? Beror på..
69. Känner du en mytoman? Nej
70. Har du pojkvän/flickvän?
71. Är du kär? Kanske :P
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på...
73. Är det bra eller dåligt?
74. Vem/vilka vet mest om dig? Lotten,Linda,Karina,Steffi,Kristina <3
75. Gillar du att slåss eller?  Neh
76. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor,Tjocktröja,Linne,strumpor,Bh och trosor
77. Vad ska du göra ikväll? Typ inget..plugga :/
78. När var du senast riktigt full?  Har inte varit riktigt full varit mest lullig :P
79. Är du seriös? För de mesta ahh
80. Hur många väskor äger du? hmm..några st...
81. Hur många bilar har du/ din familj: vi har 1
82. Hur många biologiska syskon har du? Inga
83. Isåfall, vad heter de?
84. Hur många timmar sover du per natt? typ 4-5 timmar :/
85. Vem är snyggast i världen? De du :P
86. Vad är du allergisk mot? Kvalster :P
87. Ska du duscha idag? Ahh
88. Vad är det för veckodag? Söndag
89. Vad är det för datum idag? 23/11-08
90. Vad gör du nästa år? Ta studenten bl.a :)
91. Är du likgiltig?
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock :)
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Stad typ
94. Har du utländska föräldrar? Neh
95. Gillar du att laga mat? Ahh ibland :) beror på humöret oftast :P
96. Märkeskläder eller secondhand? Beror på hur snygga de är :)
97. Hur många par skor har du? Ehm några st :P
98. Är du sexuellt frustrerad? De du :P
99. Vem är snällast just nu? Många :)
100. Var har du ont? Hjärtat :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer