lite mera svar på olika grejer om mig :P

GJORT IDAG: Gått i skolan
SKA GÖRA: Äta middag,sova och kolla på tv :P
VÄDER: Kallt och dystert höstväder
HUMÖR: Galet trött och hjärtat krossat
KLÄDSEL: Jeans,T-shirt,Adidas tjocktröja,Bh,trosor,strumpor och halsduk
FRISYR: Lockig
VILL HA: En massa saker
JA: Sömn,Han,Lov mm...
NEJ: Brustet hjärta,
MUSIK:


Bästa saken som händer i vinter: Lov,slappa och träffa kompisar :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Randig tjocktröja
Längd: 157 :(
Byter gärna garderob med: hm, nån som har min strl
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och vitt
I vinter kommer jag att gå klädd i: Kläder såklart :)
Byxa eller kjol: Byxa helst jeans :)
Senast utlästa bok: Ro utan åror
Mitt rum kan beskrivas som: För mkt saker i ska rensa nån gång...
Mig själv med tre ord: Snäll,Liten och Knasig (men på ett bra sätt) :P
Jag tränar: Ibland
Jag ville bli när jag var liten: Lyckligaste tjejen i världen
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött,Seg i hela kroppen orkar typ ingenting :(
Är det nåt du absolut inte äter: Ehm olika vissa kötträtter....
Kläder just nu: Ehm mjukisbyxor,strumpor,långärmad tröja och ett linne på och Bh...
Vad sa du senast: Hej då
Fisk eller badkruka: Badkruka
Hur många kuddar sover du med: 4 st
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Båda beror på...
Bästa film: sex and the city filmen mm.
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på mirakel: Jo fast inte att de händer mig :(
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte riktigt får se
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: Ahh galet...:P
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Nej eller de beror på vilka
Äckligaste insekten: spindel&små djur
Största svaghet: Känslor,Kunna säga hur jag riktigt känner till folk och visa de
Det här är jag bra på: Sova,Prata
Bästa bok? Julia
Vad vill du jobba som? Advokat
Chips, morötter eller godis? Chips och godis :)
Pizza eller hamburgare? Hamburgare :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vill lätt tatuera mig :) Piercing är snyggt men jag vill inte ha de
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Mittemellan
Gungar du på stolen? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Gillar du att sjunga? Jah ibland
Anser du att du är stark? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te ibland när de är kallt ute och jag fryser
Har du en besatthet? Kanske

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Sofie
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm kommer inte på nått annat som skulle passa mig
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?Sofia
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Sverige
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3 ggr
9. Vart skulle du vilja bo? New york lätt
10. Vilken skolklass? 3an i gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Advokat

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 157
2. Hårfärg och frisyr? Mellanlångt svart hår
3. Ögonfärg? bruna
4. Mest nöjd med? Ehm kommer inte på nått bra...
5. Minst nöjd med? Magen och benen
6. Skostorlek? 38
7. Glasögon? Japp men behöver dem inte hela tiden
8. Har du några piercingar/tatueringar?  Nope men vill ha tatuering

FAVORITER
1. Filmer? Många olika :)
2. Låtar? Is it you,Another you,I wanna be the one,You are,Kiss me,Firends forever mm...
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Cola mm...ehm mat de är olika vad jag känner för :)
5. Djur? Hundar och katter :)
6. Färg? Svart,vitt,rött mm....
7. Parfym? Ehm kommer inte ihåg vad den heter
8. Tv-program? Våra bästa år,One tree hill,Oc,Fresh prince in bel air,The tribe,smallville,That 70´s show och Grey´s
9. Ämne i skolan? Inget...skoltrött :(
10. Sysselsättning? Umgås med kompisar :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ehm en svart väst vinterjacka :)
2. Vad använder du just nu för skor? Gympadojor
3. Favoritfärg på kläder? Svart,vitt och rött mm...
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull & Jeans
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En mjuk och skön kofta mm...
6. Favoritaffärer? hmm olika beror på vad jag ska köpa eller letar efter :P
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på om jag hittar nått kul
8. Favoritmärke? Kollar inte på märket kollar på om plagger är snyggt :)
9. Vad har du för byxstorlek?  Ehm nått :P
10. Vad har du för tröjstorlek? 38 beror på tröjan...

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort (tycker mina kompisar de tycker inte jag:P)
2. Vilken färg på tapeterna? Vitt med tp gråa fläckar tycker de är fula:(
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? brunt,biege,svart
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen lätt.. älskar att sitta och ligga i sängen :)
5. Vad vill du ändra där inne? Skulle vilja ha en soffa och lite mindre saker överrallt :(
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja/Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Nej hade men den gick sönder och va konstig behöver inte ha de i mitt rum...
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hus,väg,träd
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover,Kollar på tv,sitter framför datorn,Lyssnar på musik
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen
10. Favoritpryl i rummet? Tvn,Datorn och sängen :D

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Henrik men han lever inte längre :'(
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Tuggummi,mobilsladd och pennor
b) skolväska just nu? Ehm skolböcker
c) handväska eller liknande just nu? Har ingen handväska
3. Vad är du beroende av?
4. Vilket land kommer du i från? Indien
5. Vilken sorts lipsyl använder du? ehm kommer inte ihåg märket :P
6. Vad tror du på? Inte så mkt...
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. Vad köpte du senast? Ehm smakis i skolans café :P
9. Har du nåt husdjur? Har en katt men han bor inte hos oss för mamma är allergisk :(
10. Vad bor du i? radhus

GREJER
Plånbok: Vinröd som jag fick av lotten i  present :D
Tandborste: typ lila tror jag den är :P
Smycken: Halsband och ringar
Solglasögon: Svarta :)
Underkläder: Vanlig bh och björn borg trosor så himma sköna :D
Nagellack: Har inte nagellack och om jag har så har jag genomskinligt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer