Studentmässa :)

Idag vare studentmässa för 9orna.
Egentligen så skulle jag inte hjälpa till men hamnade där på något sätt vet inte hur.
Hade tråkigt så jag gick dit och kollade läget med klasskompisarna.
Delade ut lite lappar med information om våran skola istället.
Tog med mig 3 killar Fredde,Jesper och Emil som hjälp så gick de lite fortare hade kopierat upp typ 120 st av de lapparna och alla gick åt.
Är väldigt förvånad över de men men de va jue bra de då blir lärarna glada och nöjda.
Egentligen så skulle jag varit på natur lektionen men sa jag att jag skulle kopiera upp lite papper till en kompisen Gurra sen så skulle jag komma tilbaka men som sagt fastnade där själva mässan va.
Ska jag vara ärlig så hade jag mycket roligare på mässan än vad jag hade haft på lektionen.
Jag tror och hoppas verkligen att några 9or nappade på förslaget att börja på vår skola.
Ha de så bra tills jag skriver nästa gång
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer