Jah så äre

Jah nu är jag hos min morbror och sitter och tare lugnt...
Har varit ute och fixat i trädgården idag...
Har hängt med morbror & kusin och handlat mat...
Några kompisar vill träffas så får se när de blir av...
Tror jag kommer att tröttna fort på att vara här..
Behöver vara lite för mig själv i min värld och träffa mina nära och kära kompsiar :)
Längtar efter dem...har inte träffat dem på ett tag speciellt en killkompis som jag saknar grymt mycket...
Men vet inte om jag kan dra hem kompisar till min morbror liksom har aldrig gjort de men ändå liksom känns lite ofint när de är liksom jag som bor hos dom..Dom har inte sagt nått men anpassar mig ändå..de är bäst så...
Jag anpassar mig så mycket som möjligt efter dem och deras rutiner så de går så blir de lite annat hemma sen.
Kommer säkert inte vara inne på datorn så mycket men men de går nog ingen nöd på er för de inte sant? ;)
Hej sålänge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer