Lördag 4/4

Idag så har jag varit grymt trött sovit lite men men de ska jag ändra på nån gång...
Dagen har gått snabbt och har gjort mycket så de är jue såklart de känns som om dagen har gått fort.
Först så vaknade jag vid hlav 9 sen skulle vi handla kl.9 med mamma och hennes sambo de ska jue alltid vara där när de öppnar suck men men de är jue minst folk då så de är jue rätt bra.

Efter vi dumpade av maten hemma och åkte till
Barkarby Outlet och Barkarby handelsplats de ligger jue på samma ställe.
Vi drog till Stadium och där köpte jag en hood-tröja :)
Så jäkla skön ;)

Sen drog vi till dormy en golfaffär som ligger på andra sidan vägen om Stadium.
Där köpte mamma en keps som hon kan ha på sig när man åker utomlands.
Jag hittade en tröja till som va snygg kan ta kort på den och visa hur den ser ut sen :)

Efter det så fick vi inte dog av affärer så vi drog till Stinsen och kollade lite där :)
Mamma tjatar som studentgrejer så måste jue kolla lite osv så gör man henne nöjd
Jag har jue självklart tänkt på de själv osv men mamma ska alltid tjata "/
Jah jah de är bara och vänja sig eller fyltta hemifrån eller nått sånt..
Mamma lyssnar inte om jag säger till henne tyvärr har verkligen försökt med de..

När jag kom hem så började vi alla 3 hålla på med nånting
mamma började och plantera frön som hon hade köpt på Plantagen.
Hennes sambo höll på med nånting i trädgården.
Och jag flyttade sängen så att den står brevid förnstrena jag har i mitt rum.
Så brukar jag ha på sommaren så de är nice :)

När jag va klar med att flytta sängen så vare dags för middag....
Mmmm va galet hungrig :(
Efter de så satte jag mig framför datorn och kollade runt lite...
Sen kl. 20.00 Vare jue dags för Robinson såklart
Jag tror jag gillar Erik Billing mest han verkar liksom smart,ärlig och schysst liksom.
Nån som håller med mig?

Försöker skriva lite mera intressant vet inte om de blir så mkt mera intressant men men försöker iafall
Nått tips kanske? liksom hur jag ska göra bloggen roligare...
Lägga till bilder kan jag göra osv de vet jag men nått annat?
Tack i förhand om nån skriver nått :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer