Sov över :)

Så idag vad har jag hittat på..? hmm
Varit hos Camilla sov över där ifrån igår
Vi va på Ikea lite oxå och kollade runt på lite grejer till henne och hennes killes nya lägenhet
De va trevligt :)
Fast jag hade ont i huvudet och mådde lite illa från och till så de va rätt jobbigt "/
Inte så mysigt inte....
Jah är ledig på måndag och tisdag :D
Galet nice....inte skola förrens på torsdag de är värsta långhelgen :)
Då kan man jue fan dricka hur mkt som helst om man känner för de imorrn..
Ska fan göra de...
Neh nu ska jag nog gå och lägga mig..har kollat klart på Patrik 1,5 med min morbror och han fru...
Den är galet rolig...
Galet trött...
Imorrn äre fika hos kusinernas mormor får se om de är trevligt....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer