Horoskop 31/8

Kräftan
22/6–22/7.
Troligen kan du bespara dig en hel del trubbel
genom att följa ett råd någon nyligen gett dig.






(detta är mitt 400:de inlägg på bloggen...fett nice jue ;)...)
Ska kolla på fresh prince in bel air och that 70's show nu..spelade in de ifrån idag..
eller gör de varje dag ifall jag hittar på nått på dagen så kan jag se de sen...
Så blir man inte så låst vid tvn osv...förut så spelade jag in de när jag gick i skolan så då va jag
aldrig hemma på dagarna förutom när jag började sent osv...
Kolla gärna in de programmen om ni kan och vill såklart de är väldigt roliga.. :)

Ni som gillar skådisarna Ashton kutcher och Will smith kolla in serierna..;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer