Nyfixat i rummet...

Idag så åkte vi till Ikea och köpte lite grejer till mitt rum :)
Vi köpte:
Lakan sett,
1 vas med blommönster på,
2 vaser med prickar på,
3 Plastblommor,
och Lila gardiner...
De som jag fixade i rummet var allt förutom gardinerna bara för att sängen står brevid fönstrena nu...hehe
Så fixar de sen när jag flyttar på sängen...
Då kommer de bli superfint i mitt rum...
Ska fixa iordning skrivbordet lite och ta bort lite grejer i mitt rum så de ser mera luftigt ut...
Man hittar typ alltid mera grejer på Ikea än vad man har tänkt sig att köpa osv lika förvånad varje gång...
Eller vad säger ni?















Postat av: Anonym

tycker också att det är kul ;) älskar det avsnittet när som är i den stugan :) sv: tack så mycket !:)

ha en bra kväll!

2009-08-29 @ 21:39:25
URL: http://smultronstro.blogg.se/
Postat av: therese

håller helt klart med!

men pms är bara så jävla jobbigt(a)

2009-08-30 @ 00:53:44
URL: http://rrrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer