Har suttit framför...

...datorn sen typ 3.30 imorse tills nu..
Kunde inte sova nånting inatt heller som jag inte gjorde natten tills igår och igår så sov jag på dagen så vart rätt pigg...så såklart så kunde jag inte riktgit sova inatt heller "/
Men försöker att bli trött tills ikväll eller nått.

Ajja måste duscha snart..

La in lite vatten i frysen som ska bli isbitar så att jag får bort svullnaden på ena örat som har blivit sen jag tog hål där...
Har ett annat hål där redan de va samma historia med de, men kommer inte ihåg om de gick bort av sig själv eller inte..de va jue liksom typ 3 år sen jag gjorde de hålet...

Har ni några tips på nått medel eller nått knep som gör att man får bort svullnaden?
Tänker inte ta ur plast-örhänget som gör själva hålet är för envis för de...
Har tagit alsolsprit på typ varje dag sen jag tog hålet...men mamma sa att jag inte ska ta de :S


Senare tänkte jag göra in lite i bloggen typ fixa så att den blir lite snyggare om de finns nått roligt sätt att förnya den på såklart..:)
Ska kolla på de sidorna som jag brukar kolla på :)
Postat av: soza

bara fortsätt kyla ner det.. om svullnaden inte går ner - kontakta den plats du tog hål i örat på. lycka till =)

2010-01-07 @ 00:10:18
URL: http://aimingforthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer