Irriterande..

Sitter och kollar på vänner just nu :)

Igår kväll så märkte jag att de lät nått konstigt ljud i huset och jag tänkte:
va fan är de? trodde inte att jag skulle kunna somna men de gjorde jag efter ett tag..
Så snackade jag med mamma idag under dagen så trodde vi att de är fläckten som låter..
De är skit irriterande..mamma hörde inte riktigt de ljudet men de låter som fan och de gnislar typ "/
Asså efter ett litet tag så vänjer man sig vid ljudet men de är skit irriterande iafall :(
Vill bara att de ska försvinna !!
Efter ett tag så hade man bar lust att riva sönder nånting för de låter så mkt "/
Får se om jag kan sova nånting inatt...Hoppas de ska upp och jobba imorrn
Börjar 8 så behöver sömn..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer