Väntar än sålänge...



Väntar fortfarande på att Camilla ska höra av sig..
Hon hör väl av sig om en stund...
Shit de är liksom minus 9 grader ute seriöst kallt..
Har hellre lust att ligga kvar i sängen och sova eller
bara hare varmt och gott inomhus faktiskt hehe..

Men men vi får se...om de blir för sent så vet jag inte om jag orkar..har varit vaken sen 2 inatt, vaknade och kunde inte somna om men nu börjar jag bli trött igen "/

Hörs sen kram..

Postat av: Felicia

sv: Haha okej :P

Allt bra med dig idag då? :D

2009-12-18 @ 11:56:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Carolinn

Ja så är det nog. Men får helt enkelt ta och chansa lite. Annars får man aldrig veta :)



Nej alltså gillar inte körer och sånt. Det gick jag i i gymnasiet. INge kul alls. Då får man ju inte jobba på sin egna sångröst. Då är man som en grupp.



Men lär inte bli privata sånglektioner för mig på ett tag. Hade varit roligt dock. :)

2009-12-18 @ 16:45:18
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Sofie =)

Hur är det med dig nuförtiden? Ser dig aldrig på msn längre.

T'nkte bara skriva och se om man får kontakt med dig!

/Sofie

2009-12-18 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer