22 Frågor...

1. Jag har insett att min senaste kyss - Fett nice ;)
2. Jag lyssnar på - Radio,Tv,Kompisar & Musik
3. Jag pratar med - Mamma,andra släktingar & andra släktingar 
4. Jag älskar/tycker om - Mina vänner,Mamma mm
5. Min bästa vän är - Har ingen...har många bra kompisar istället :)
6. Min första riktiga kyss - Ehmm....
7. Jag avskyr när folk frågar - Om saker de inte har med att göra
8. Kärlek är - Bl.a Jobbig och Härlig :)
9. Någonstans, tänker någon på - Ehm?
10. Jag kommer alltid att - Mig själv :)
11. Jag är hemligt förälskad i - De du...
12. Sist jag grät var - Inte så längesen :(
13. Min mobiltelefon är - Tråkig får typ aldrig sms eller nånting :(
14. När jag vaknar på morgonen - Vill jag somna om igen :)
15. Innan jag går och lägger mig - Kollar jag på tv
16. Just nu tänker jag på - Godis & Killar
17. Bebisar - Roliga,Gulliga & Söta
18. Idag har jag - Hälsat på praktikplatsen
19. I kväll ska jag - Kolla på tv sen sova
20. I morgon kommer jag - Praktisera :/
21. Jag vill verkligen - Ha lov
22. Just nu känner jag att - Jag vill sova hur länge som helst.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer