Fredag den 13:de :O

Idag är de fredag den 13:de men de har inte hänt nått speciellt för mig liksom otur eller så. *skönt*
De har alltid hänt dåliga grejer för mig på fredag den 13:de :(
Rätt skönt att de inte hände nånting i år.
Fast de vsom va lite konstigt idag när jag och jeanette snackade så vart vissa meningar lite konstiga Hehe...
De va jue bara rolig fast lite irriterande efter ett tag :/
Men men idag va vi jue på praktiken som vanligt...
Fick hjälpa till och dekorera tårtor de vart superfina :)
Vi dekorerade me jordgubbar och Kiwi :)
Vi hade rätt kul idag på praktiken alla va roliga och knasiga som de brukar var hehe
Men de va extra roligt idag :)
Jah sen när jag kom hem så åt jag lite sen typ somna jag när jag kollade på tv hehe
skönt :D
Typ älskar att sova de är super duper skönt att sova :D :D
Jah idag äre fredag vad ska man hitta på..de blir väl typ tare lugnt hemma och kolla på tv och sitta framför datorn :)
De är jue inte helt fel de heller ...

Kräftan
Du känner dig säll­skaplig och upplagd för nöjen.
Du anar att vissa positiva förändringar är på gång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer