Trötter...

Hej :)
Idag har jag inte gjort så mkt mest sovit från och till hela dagen "/
Somnade inte förrens typ 9 imorse "/
Jag kollade på Grey´s Anatomy igår kväll som jag hade spelat in eftersom jag va på Bio.
Då råkade jag somna till lite sen vart jag hur pigg som helst.
Så va vaken hela natten. Kollade på tv,Sex & the city-filmen och tog de lugnt.
Lyssnade lite på musik oxå...
Får se om de blir lika sömlös natt inatt :(
Hoppas verkligen inte ...
Imorrn äre fredag Yeah :)
Äntligen hel visst har lov nu osv men ändå är jue ändå skönt med helg :)
Nu ska jag göra om bloggen lite igen..får se hur de blir sen :)

Kräftan
Ge inte intrycket av att du attraheras av en viss person,
när du i själva verket bara vill vara vänlig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer