45 frågor...

1. När gick du upp idag?

11:00

2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Råttatouie (med klassen)
4. Bästa TV program just nu?

Veronica Mars

5. Vad åt du till frukost?

Åt aldrig frukost idag

6. Vad är ditt andra namn?

Helena bl.a

7. Din favoritmat?

Kyckling,Tacos,Pasta mm...

8. Den maträtt du inte gillar?

Ehm mkt :/

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Ehm har ingen direkt favorit hehe

10. Vilken bil kör du?

Har inte körkort så...

11. Vilken är din Favoritmacka? 

En sandwich är gott :D
Gillar många slags mackor

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? 


13. Vilka är dina favoritkläder?

Jeans,T-shirt,Linnen och Tjocktröjor

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

Hmmm..Nya zeeland,New York...

15. Favoritklädesbutik? 

H&M,Cubus,Esprit mm...

16. Vart vill du dra dig tillbaka?

Nått lugnt ställe

17. Favorittid på dagen?

Ehm vet inte olika beror på vad som har hänt på dagen...

18. Var är du född?

19. Vilken är din favoritsport att se på? 

Gillar inte direkt att kolla på sport...

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? 

Vet inte

21. Vem tror du skickar tillbaks först?

Ingen aning!

22. Coca Cola eller Pepsi? 

Coca cola såklart

23. Fotboll eller ishockey??

Inget av dem

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?  

Nattuggla :P Har sömnproblem så ligger vaken på nätterna länge =/
25. Pedikyr eller manikyr.?

Ingen av dem
26. Några spännande nyheter att berätta för oss?  

Har inga spännande nyheter

 27. Vad ville du bli när du var liten?

Polis
28. Varit i Afrika?  

Nope  

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Nope

 30. Varit med om en bilolycka? 

Nope

31. Favoritdag i veckan?

Fredag och Lördag :)

32. Favoritrestaurant? 

Ehm olika beror på vad man vill äta :P

33. Favoritblommor?   

Många olika...bl.a rosor är fett fina :)

34. Favoritsnabbmatsrestaurant?

Hmm...Burger king,Mcdonald´s mm...

35. Äger du en cykel?

Japp

36. Vem fick du senaste mailet från?

Nån reklam grej

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort

Hmm vet inte :P

38. Läggdags?

Oftast för sent :( kan jue inte sova så..

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?

Alla :)

40. Senaste personen du delade en middag med?

Kompis :)

41. Vad lyssnar du till just nu?

Musik :)

42. Favoritfärger?

Svart,Rött,lila

43. Hur många tatueringar har du?

Inga men ska skaffa :)

 44. Hur många sänder du det här mailet till?

Inga de får kopiera om de vill ha :P
45. Om du vann en miljon vad var det första du skulle köpa? 

Typ en massa kläder :)

Postat av: Linda

hej igen! =P undrar om du kan kolla på min blogg en snabbis, är den helvit? (bakgrunden alltså) Min blogg är helt cp för mig iaf, igår när jag loggade ut var den fin, men idag när jag kom hem från skolan idag så har den ändrats, inte bara utseendet från när andra kollar på den utan även när jag loggar in mig :S fattar noll! Så jag hoppas den blir som den va innan när jag vaknar imorn! (kände att jag behövde "klaga av" mig lite :P hihi) Kram

2009-01-19 @ 21:47:16
URL: http://meilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer