Dagen 13/1-09

Hej igen :)
Dagen var kort om man räknar lektionerna vi hade bara 2.
Men efter samhäll så skulle vi träffa syo och sitta och lyssna på när hon förklarade hur vi kan göra efter gymnasiet osv.
Så vi slutade som vi brukade göra när vi hade 3 lektioner på tisdagar.
Men nästa vecka så ska vi jue byta schema.
när jag kom hem så kollade jag lite på tv och sen efter typ 30 min så stängde jag av tv:n och lyssnade på musik på min mobil och tog de lugnt. Försökte sova men kunde inte :(
Jah så kan de gå får sova inatt...
Började sent imorrn i skolan..:P
Börjar 13.45 :)
Då har vi natur lektion :( Blä...

Juste horoskop för dagen:
Kräftan
Du är orolig för något.
Ha inte för bråttom med något speciellt utan försök att se tiden an.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer