Första konditori-lektionen :)

Idag så gick jag i skolan började 9.00 med konditori.
Första lektionen tänkte imorse idag blir de nog en rolig dag får baka osv :)
De blev en rolig dag....De är roligt att baka..
Idag så bakade vi tårtbottnar(vi ska göra prinsses tårtor om en vecka),Semlor och kanelbullar :)
Mmmm....mums :)
Vi fick lunch av 2orna idag...De va supergott bra jobbat Jossan och Max :)
Va superhungrig så de va extra gott :)
Ville bara ha mer och mera men orkade inte och hade inte tid att äta mera tyvärr :(
Sen efter skolan så hängde jag med en kompis vi snackade lite om killar och livet de va roligt :)
Hon fick en massa information av mig som jag trodde han visste redan.
Men ajja nu är hon mera uppdaterad :)
Är galet trött efter den här dagen.
Somna inte förrens 4 imorse..
Måste verkligen ta tag i mina sömnproblem de började bli jobbigt :(
Har varit igång hela dagen. Men de är bra då blir jag extra trött :)
Ska till morbror imorrn och hälsa på och snacka lite om livet :)
Får se hur mycket han klagar på om allt imorrn och frågar :/
Kan jue välja att inte åka dit men har inget annat för mig så..
Ajja nu ska jag snart stänga av datorn och käka nått är lite hungrig...
Hej sålänge :)
*Hoppas jag har nått kul att skriva imorrn vet inte riktigt vad ni tycker om mina inlägg*

Kräftan
Kräftans koncen­trationsförmåga är just nu påfallande god,
 och du får en hel del uträttat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer