Fram och tillbaka dag

Hej
Idag så åkte jag till morbror va där till typ 10.00 tiden.
Så då va huset fullt av barn tyckte jag men de va bara 4 barn totalt där.
Mina 2 kusiner och deras familjs kompisars barn.
Jah men hängde lite med morbror och diskuterade livet.
Sen så åkte vi till bauhaus och köpte några grejer sen så åkte vi hem och
käkade lunch allihoppa sen så skulle min morbrors fru til bauhaus och kolla då köpte vi lådor
så åkte vi till Ikea oxå och köpte lite ljus som jag bar i såna där gula kassar hehe...de va lite tungt för axeln men de klarade jag...är stark *host*..nej men de gick bra de min axel gick inte sönder eller nånting :P
Då när vi kom hem så hade barnen gjort chokladbollar så vi fikade lite.
Sen skulle min morbror till bauhaus igen..så har varit på bauhaus 3 ggr idag....Hehe
Jah men efter jag och morbror hade varit på bauhaus sista gången så åkte vi till stadium oxå
där köpte jag en  adidas-tröja :)
Jah de va ganska mycket fram och tillbaka idag kändes de som.
Sen så hämtade vi min kusin på ett kalas så körde min morbror hem mig.
När jag kom hem så åt jag middag och nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer