Fredag 09/1-09

Hej
Idag så hade vi inte så många lektioner de va ganska lungt.
Vaknade vid 2 imorse och kunde inte somna om.
När jag liksom började kunna somna så skulle jag gå upp eller iafall vakna :(
Jah så gick jag upp och gjorde mig iordning och gick till skolan.
Märkte inte av att jag va trött förrens jag kom hem eller satt ner i skolan.
Vi hade naturkunskap som första lektion då satt vi i datasalen och kollade
upp lite grejer liksom frågor som vi fick.
Sen hade vi samhäll då snackade vi om året som hade gått.
Sen så tog vi de lugnt snackade lite med kompisar och hängde.
Väntade på att projekt och företagande skulle börja men sen när lektionen hade börjat så hittade inte vi folket.
De hade försvunnit av nån konstig anledning :S
Jah så kan de gå. Så är våran fredag idag
När jag kom hem så tittade jag bara på tv.
Kollade på nån amerikans dramaserie som heter Veronica Mars rätt bra faktiskt.
Bra skådisar äre iafall :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer