Hos kompis :)

Hej
nu sitter jag hos en kompis och gör typ ingenting vi bara hänger.
Sen ska vi hem till mig och sen käka lite mat och sen kanske dra till en kompis och hänga där :)
Vad mkt hänga de blir idag :P
Nej men de har varit en soft dag idag är lite trött och sliten så är bara inte på topp...
Jah men såna dagar kan man jue ha.
Idag så hade vi 2 lektioner sen så hade vi typ inget projekt
så jag hängde i caféet och snackade lite med folk tills en kompis slutade så drog vi till jakan och kollade runt där lite.
och sen drog vi hem till henne och nu sitter jag här och hänger kompisen duschar så jag fördriver tiden med att sitta framför hennes killes dator.
Får se sen om vi träffar mina andra kompisar om de har tid eller så...får se om de är på humör för att träffas.
Jah nu kommer jag inte på så mkt mera och skriva så slutar kanske skriver mera sen om jag går in på datorn.
Vill verkligen träffa den kompisen sen ikväll :) Vi träffas inte så ofta :(
Vi snackar jue i skolan osv men de är jue inte samma sak.
såhär känner jag mig när vi inte träffas :( Ska nog mmsa den bilden till kompisen sen..:P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer