Hos morbror igen...

Hej
Idag har jag varit hos min morbror och hängt lite med dem
De vart jue utfrågning såklart om allt i ens liv osv
Och kaxiga emma håller på som vanligt...
Men men jag överlever blir vara jävligt irriterad
Idag så åkte jag,min morbror och mina kusiner Emma och Gustav
till Jula och köpte lite lådor som min morbror hade beställt.
Han är fan stamkund där nästan alla känner igen honom hehe ...
Men sen så åkte vi till Julas lastkaj och lastade på lådorna som min morbror skulle ha.
Sen åkte vi till min morbrors jobb och ställde lådorna i deras lokaler där de jobbar.
Jag fick ta bort lite klisterlappar ifrån några lådor och emma skulle såklat hjälpa till fast jag sa nej
Hon bah: Sofie vad gör du? får jag hjälpa till? jag har inget att gör...Jag bah: Nej Hon bah jo de får jag så tog hon en låda och nästan förstörde klisterlapparna om vi drog bort smart liksom...hehe not
Sen åkte vi hem och åt lunch sen så körde de hem mig för de skulle till deras kompis och fika och jag fick inte följa me :(
Men de gör inget orkar inte riktigt med de personerna iafall...
Min morbror retas med mig om deras son om att jag skulle gilla honom *suck*
Min morbror gillar att reta mig så...Försöker att inte bry mig men iblan blir de bara för mkt asså...
Får försöka göra som mina killkompisar och inte bry mig...Ska nog se om de har några tips om hur kan gör..
Ska åka dit igen på lördag får ta de som en test gång och se om de funkar bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer