Lååång fredag....

Hej
Idag eller igår blir de väl nu är de lördag morron/natt
får egentligen inte vara inne på internet men de vuxna sover så passar på medans ingen är vaken.
Ehm jah dagen har varit bra :)
Har varit i skolan och haft konditori vi bakade prinsesstårta :) Fick inte smaka :(
Dagen har varit intressant och rolig :)
Efter skolan så hängde jag med några killkompisar och en tjejkompis :)
Kan jue säga att kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men de vart roligt ändå.
Fick ganska mkt information och har ganska mkt att fundera över nu kan jag jue lugnt säga.
Killarna gick för typ 40 min sen...sen dess har jag försökt smälta allt och funderat på de mesta som hände ikväll.
Kommer garanterat att fundera över den här kvällen fett mkt sen.
Jah vi hade kul:) vi drack,snackade.lyssnade på musik och jah dansade lite hehe :P
Man jag har haft roligt är bara galet trött nu för tiden :(
Kan inte sova på nätterna tyvärr vet inte varför :(
Tänker för mkt och en massa annat skit :(

Kräftan
Du bär just nu på så mycket känslor och tankar,
men du tycks inte riktigt vilja släppa fram det!

Jah de va de för idag/ikväll/inatt hehehe skriver mera imorrn kanske...
Hej sålänge :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer