Seg onsdag :(

Idag började vi kl. 11.55 och hade arbetsmiljö och säkerhet
Vi fick lyssna på syon när hon snackade om arbetsinterjuver och lite annat.
Vad man ska tänka på osv...
Sen så hade vi typ 2 timmars håltimma sen hade vi svenska.
De känns ganska onödigt att vänta så länge.
I fortsättningen så tror inte jag att alla kommer orka att vänta så länge
på en lektion.
De är jue så våran klass är.
Sen slutade vi vid 16.00 tiden va galet trött och är galet trött.
Sov inge bra inatt drömde fett konstiga drömmar och vaknade av att jag hade
ont i magen liksom ganska högt upp på magen :(
Försökte få de att gå bort av sig självft men de ville inte gå bort hur mkt jag
vände och vred på mig :(
Så tog panodil så gick de bort ganska fort :)

Horoskop:

Kräftan
En intressant dag.
Du har nu en positiv syn på det mesta,
 vilket gynnar dig i olika sammanhang.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer