Servering 15/1-09

Hej
Idag så har jag varit i skolan och serverat.
Först så var de inga bokade idag sen så bokade 2 lärare.
Efter de så fixade våran kökslärare så att de skulle komma lite flera personer som vi kunde servera.
De va bara lärare där nästan.
2 personer vare som inte hade bokat eller nånting.
En av dem va en gammal lärare till mig men jag tror inte att hon kände igen mig :(
Men man kan jue inte begära allt.
Sammalagt så hade vi 14 gäster tror jag. De va ganska lite emot vad de brukar vara iafall...oftast så brukar de vara 40-50 gäster. Vi fick reda på idag att våran skola va med i 6 olika tidningar så de ringde folk hela dagen och frågade om maten och hur vi brukade göra osv...De va kul de :)
Jah dagen har rullat på.
De va ganska tomt på skolan 2orna va lediga idag eller några st sen så va resten hemma och sov eller vad de nu gjorde :P
1orna är på praktik så de va bara vi 3 or på skolan. Rätt skönt och lugnt va de fakstikt.
Visst de andra klasserna är snälla osv...iafall vissa ..:)
Men de är ganska skönt när de är tyst och lugnt ibland...de brukar inte vara de på våran skola :P
Oftast är de alltid nån som håller på och skojjar runt så de låter ganska mkt :P...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer